Členové

Společnost Sony DADC v Čechách provozuje centrum sdílených služeb poskytující administrativní služby v procesu „Order-to-Cash“, tedy hlavně služby customer service a cash collection.

Formou outsourcingu od klientů přejímáme jejich neklíčové činnosti a zajišťujeme vícejazyčnou zákaznickou podporu (příjem a vyřizování objednávek, vratek a reklamací), správu kmenových dat a provozní podnikové finance (fakturace, vedení účetnictví, inkaso plateb, management úvěrového rámce, rekonciliace pohledávek a závazků, upomínání a pokročilé vykazování). Dále IT a bezpečnostní služby (helpdesk úrovně L1, síťové a bezpečnostní operační centrum, robotickou automatizaci procesů, simulaci phishingu, službu vyhledávání slabých míst, posouzení červeným týmem tzv. Red Team assesment, posouzení a poradenství v zabezpečení a bezpečnostní školení).

Tímto dosahujeme harmonizaci procesů napříč teritorii, snížení nákladů v průměru o 15-30% díky outsourcingu do země s nižšími daněmi a náklady na zaměstnance, podrobnější finanční reporting, zvýšení zákaznické spokojenosti díky našemu Quality and Continuous Improvement oddělení a vícejazyčné zákaznické podpoře, zefektivnění procesů díky digitalizaci a automatizaci, zvýšení kvality služeb v souvislosti s ISO certifikacemi, zvýšení etických standardů, zajištění vyšší úrovně zabezpečení díky našemu internímu security oddělení, 24h. helpdesk podpoře, kontinuálnímu zálohování všech systému a opatřením proti phishingu a ransomware.

Naše služby jsou zvláště vhodné pro společnosti plánující růst, protože jsou rychle a flexibilně škálovatelné a klienti si nemusí dělat starosti s náborem a vedením zaměstnanců, jejich školením, onboardingem, retencí, odměňováním a plánováním náhrad v případě nemoci či dovolených.

Mezi další služby skupiny Sony DADC pak také patří výroba, kompletace a distribuce optických disků (CD, DVD, Blu-Ray).

Služby

Customer service

  • Vícejazyčný zákaznický servis
  • Správa objednávek, vratek a reklamací
  • Správa kmenových dat
  • Call centrum, hotline
  • Automatizace a robotizace procesů

Cash collection

  • Inkaso plateb
  • Fakturace, vedení účetnictví
  • Management úvěrového rámce
  • Rekonciliace pohledávek a závazků, upomínání
  • Posuzování úvěrového rizika
  • Pokročilé vykazování

IT služby

  • Helpdesk úrovně L1
  • Síťové a bezpečnostní operační centrum (NOC, SOC)
  • Robotická automatizace procesů (RPA)
  • Simulace phishingu, služba vyhledávání slabých míst, Red Team assesment
  • Posouzení a poradenství v zabezpečení
  • Bezpečnostní školení

Kontaktní údaje

Telefon: +420 377 159 240
Email: reception.pilsen@sonydadc.com

Web: www.sonydadc.com
 

Hlavní kontaktní osoby v ČR 

Miloš Capoušek
Sales manager – Managed services
Email: milos.capousek@sonydadc.com

Seznam poboček

Pobočka Praha
Sony DADC Czech Republic, s.r.o.
Avenir Business Center
Budova B1, 4. patro
Radlická 740/113C
Praha 5, 158 00 

Pobočka Plzeň
Sony DADC Czech Republic, s.r.o.
Avalon Business Center
Poděbradova 2842/1
Plzeň, 301 00

Kompletační a logistické centrum Štěnovice
Sony DADC Czech Republic, s.r.o.
Dobřanská 545
Štěnovice, 332 09

Centrála pro Evropu
Sony DADC Europe GmbH
Sonystrasse 4
Thalgau Salzburg, 5303 

Ostatní 

ISO 9001, ISO 14001, ISAE 3402

2021: třetí rok v řadě ocenění od Ethisphere institutu za jednu z nejetičtějších společností světa

 

Poskytované služby

  • M&A / Investiční příležitosti
  • Finanční služby

Reference

  • Universal Pictures Home Entertainment
  • Sony Interactive Entertainment
  • Sony Pictures Home Entertainment
  • Electronic Arts
  • Playstation
  • Amazon.com
  • Ubisoft
  • Take2
  • BBC UK
  • MediaMarkt
  • Carrefour
  • Sainsbury’s
  • Tesco
  • hmv
  • Saturn
Zobrazitvíce méně
Vyrobeno v