Sdružení AFI přijalo tři nové členy

Středa, 6. února 2019

Sdružení pro zahraniční investice (AFI) přijalo na schůzi Plenárního zasedání dne 16.1.2019 tři nové členy. Těmito členy jsou společnosti D-ploy, GoodCall a Tifra. Sdružení AFI má tak momentálně 43 členů.

D-ploy je IT Inženýrská a Konzultační Společnost s širokým portfoliem služeb a řešení, vhodných jak pro globální, tak pro lokální hráče. Jejich síla je v poskytování osvědčených individuálně přizpůsobených řešení, která pomáhají zákazníkům dosáhnout jejich strategických a operativních cílů. Mezi klíčové kompetence patří řízené IT a inženýrské služby, stejně jako poradenství v oblastech IT service managementu, programového a projektového řízení, stejně jako řízení kvality. Hlavní zaměření zajištění chodu IT bylo vždy nastaveno takovým způsobem, aby core business podniku dosahoval stanovených cílů a přispíval k celkovému efektivnímu řízení práce. Díky pragmatickému přístupu se stali důvěryhodným a preferovaným partnerem pro mnoho zákazníků, a dokázali tak, že i nemožné se může stát skutečným.

GoodCall byl založen, aby do recruitmentu přinesl nový a svěží přístup. Jejich misí je celé odvětví náboru lidí nejen oživit a rozvíjet, ale zároveň napomáhat talentům a společnostem ke vzájemnému propojení.GoodCall byl založen v roce 2014, v době, kdy trh práce a recruitment stagnoval. Ačkoli se chování kandidátů v posledních 10 letech zásadně změnilo, většina náborových technik zůstala stejná. Rozhodli se tak k jejich oboru přistoupit jinak a soustředit se na oblasti, které jsou ve střední Evropě stále unikátní. Těmi jsou zejména proaktivní vyhledávání talentů, využívání technologií a sociálních sítí a inovativní marketingové způsoby a cesty k zaujetí kandidátů. Vytvořili také vlastní vzdělávací platformu zvanou Recruitment Academy, díky které již vyškolili více než 6000 lidí. Učí je nejen využívat moderní nástroje recruitmentu, ale také metody vedoucí k větší úspěšnosti.

TIFRA poskytuje komplexní relokační služby pro zahraniční investory v České republice a následnou nepřetržitou podporu v podobě asistenční služby. Veškeré služby jsou poskytované v anglickém, ruském, korejském či japonském jazyce. Služby, které Tifra poskytuje, jsou: relokační služby, nepřetržité asistenční služby, poradentství v oblasti realit, poradenství v oblasti zdravotní péče, poradenství v oblasti školního/předškolního vzdělávání, překladatelské a tlumočnické služby, zprostředkování pojistných produktů, personální poradenství a ostatní poradenské služby.

 
 

 

 

Další novinky

Vyrobeno v